poniedziałek, 15 lutego 2016

Blog i nie tylko

Witam wszystkich!
Dużo czasu zajęło mi zdecydowanie się, na stworzenie tego bloga. Wahałam się nad tym, czy jest sens tworzenia strony, poświęcania czasu na poukładanie wszystkiego, by było czytelne, na pisanie notatek, które nawet nie wiem czy zostaną przez kogoś przeczytane.
Jednak w końcu doszłam do wniosku, że nawet jeśli posiadam galerię na deviantartcie i mam oddzielny album na facebooku, to nie tylko o to tutaj chodzi.

Jak napisałam na stronie głównej jestem całkowitym samoukiem i bardzo chętnie podzieliłabym się z innymi tym, co udało mi się nauczyć/ zauważyć/ zrozumieć. Może nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale przynajmniej czymś jestem w stanie się podzielić.

Blog na razie jest niekompletny, ale mam nadzieję, że w ciągu tygodnia zacznie się tu już coś dziać.
Na razie dałam dostęp do mojej galerii.

Dostałam również ostatnio cudowną rzecz, na którą długo polowałam. W następnym poście postaram się opisać, jak owe cudo pomaga w rysowaniu. Większość z was pewnie nawet nie będzie znała nazwy.

Na koniec pokażę wam rysunek, po którym zaczęłam przykładać dużo większą wagę do szczegółów. Może nie jest cudowny, ale na pewno ma dla mnie duże znaczenie:

 W galerii

2 komentarze:

  1. Nie ma nic lepszego jak widok osoby, którą pochłania pasja, zaangażowanie i co najważniejsze poświęca temu swój czas. Oby tak dalej :) Czekamy na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca i do tego tak oddane podobieństwo <3
    Mam nadzieję, ze będę mogła tu podziwiać wiele wspaniałych portretów :-)
    Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń