wtorek, 19 lipca 2016

Moja przestrzeń twórcza

Jako, że ostatnio non stop rysowałam z małymi przerwami na jedzenie i sen, to postanowiłam odpocząć chociaż jakiś czas, żeby nie wpaść w rutynę :D

Zanim jednak pochowałam wszystkie moje przybory, postanowiłam pokazać wam, jak wygląda moja przestrzeń twórcza. Pomysł na zdjęcie ukradłam stąd: [Link do akcji] i w sumie uznałam to za ciekawy pomysł. Każdy tworzy inaczej, o innej porze i lubi gdy otaczają go inne rzeczy.

Moje biurko z całą pewnością pokaże wam, że nie potrzeba nie wiadomo ile przestrzeni i wymyślnych gadżetów aby się rozwijać. Osobiście kocham chaos podczas tworzenia, inni uwielbiają spokój i poukładane stanowisko pracy. Cokolwiek wolisz - zawsze podpasuj się pod siebie. Nie kieruj się tym, że np. Twój ulubiony twórca ma poukładane biurko. Lubisz bałagan i się w nim odnajdujesz? To dobrze! Rób co kochasz, a efekty będą najlepsze.



Zawsze podczas rysowania siedzę przy kawie. Nie ważne czy jest rano czy 1 w nocy :D Kawa musi być, bo po prostu jestem do tego przyzwyczajona. [Jestem w stanie po niej zasnąć bez problemu]
Zazwyczaj rysuje oglądając jednocześnie youtube albo streamerów - ZAWSZE związane ze sztuką. To mnie bardzo motywuje do pracy. Zwłaszcza, jeśli znajdę kogoś z nieprzeciętnym talentem. Obok okienka z YT mam otwarte zdjęcie, na którym własnie się opieram. Dzięki temu mogę robić dwie rzeczy na raz, a spoglądać w jednym kierunku :)
Kocham robić bałagan, nie widać tu tego jednak na zdjęciu, bo dzisiaj wyjątkowo nie nadarłam masy papieru, żeby porozcierać ołówki, tylko zostałam przy jednej karteczce pod dłoń, by nie rozmazać rysunku oraz karteczka na bazgroły, jakbym potrzebowała stępić trochę końcówkę ołówka :)

Jak widać - nie ma tu nic specjalnego. Mając dwa ołówki jeden twardy, drugi miękki oraz stolik - jesteś w stanie tworzyć cuda, jeśli tylko w to uwierzysz.
Zapraszam, do wzięcia udziału w akcji, jestem ciekawa jak wy pracujecie. Nawet jeśli nie jest to związane z rysunkiem! :)

Link do akcji po raz drugi :D 

Pozdrawiam <3



14 komentarzy:

  1. Łaaa więcej postów o takich fajnych akcjach, podobnych tematykach, zdjęciach! :D Luuubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotograf z zamiłowania, to się nie dziwię, że zdjęcia lubisz :D

      Usuń
    2. Spokojnie... będzie więcej zdjęć. Od lutego tak się opitalałam z postami własnie przez brak aparatu i żerowałam na siostrze i chłopie. Teraz sobie kupie telefon i Cię zadowolę fotkami. Jakkolwiek to brzmi :D

      Usuń
    3. Dziękuję za udział a akcji, dzięki temu mogłam trafić na twojego bloga:) Widzę tu mnóstwo ślicznych portretów, to lubię:) A ten kotek z tobą na zdjęciu jest bardzo słodki, uwielbiam takie kociaczki:)

      Zazdroszczę biurka, nawet jeśli jest małe:) Chociaż ja akurat lubię przestrzenie i marzy mi się takie mega duże biurko z szufladami i półeczkami:)A tam w lewym górnym rogu, takie czerwone to jest świeczka?

      Pozdrawiam:)
      www.sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com

      Usuń
    4. No kocurek, który teraz raz na tydzień do domu wraca, bo się mu hasać za kobitami zachciało :D

      Tak na dobrą sprawę, to jeśli masz miejsce to zajrzyj na OLX, czasem biurko dobre za darmo dostaniesz - dobra zamiana zanim nie kupisz wymarzonego :)

      Tak to świeczka, zapomniałam o niej wspomnieć, często zapalam waniliowe, jak rysuję w nocy to się komary nie kręcą przynajmniej :D

      Usuń
    5. Na Olx sprawdzam codziennie, może w końcu wyhaczę okazję:)
      Świeczka to fajny pomysł, na pewno tez kiedyś będę sobie taką odpalać przy biurku:)

      Usuń
    6. Życzę powodzenia z OLX, ja jak szukałam to widziałam aż 5 biurek za darmo, tylko po nie pojechać samemu trzeba było, może akurat miałam szczęście z tymi biurkami.
      Tak czy siak skończyło się na biurku nowym z allegro za 80zł, przynajmniej już na lata :)

      Usuń
  2. Moja przestrzeń jest troszkę inna. :P Choć łączy je jedno - chaos :)
    No i kawa też musi być obowiązkowo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na posta. Szczerze to mnie bardzo ciekawią takie rzeczy. Ja osobiście nienawidzę robić czegoś w bałaganie. Zanim się do czegokolwiek zabiorę muszę chociaż trochę ogarnąć :D Podczas rysowania mimo wszystko moje stanowisko pracy wygląda bardzo podobnie do Twojego :D Laptop przede mną, kubek na struganie, porozwalane przybory :D Inaczej by się nie dało :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na wstępie, wiem, że zrobię bałagan. Kiedyś może starałam się to ogarnąć, a teraz skupiam się tylko na pracy :D

      Usuń
  4. Moja przestrzeń czasami wygląda podobnie, aczkolwiek zazwyczaj wolę mieć wszystko poukładane przed pracą ^^ Te rysunki na zdjęciu są świetne *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nie da poukładać i liczyć na to, że tak zostanie :D

      Usuń