czwartek, 14 lipca 2016

Moon Geun Young - ćwiczenie rysunku dłoni


Korzystając z tego, że nadal miałam ochotę pokombinować z ołówkiem, postanowiłam narysować kolejny portret, tym razem chciałam narysować aktorkę koreańską, ale jednocześnie w jakiś sposób znaleźć sobie wyzwanie.
Moją zmorą w rysowaniu są z całą pewnością usta oraz dłonie. Usta jakoś jeszcze da się wycieniować, bo są dość małe, ale w porównaniu z dłońmi? Założę się, że każdy, kto zaczął rysować - miał pauzę w rozwoju, właśnie w momencie gdy uczył się rysować dłonie - skomplikowane bestie :D

Udało mi się znaleźć idealne zdjęcie: [kliknij aby powiększyć]



Po znalezieniu zdjęcia jeszcze szukałam innych, ale w końcu postanowiłam, że jest to najlepsze zdjęcie, jeśli chodzi o Moon Geun Young [문근영].

Tym razem nie będę zaklejać całej notki zdjęciami krok po kroku. Możecie to znaleźć pod tym linkiem: [LINK]

Przy okazji tego rysunku, postanowiłam w końcu ocenić "ostatnio" zakupione wiszery, co opiszę niedługo :)


Z efektu portretu jestem bardzo zadowolona. Skaner jak zawsze trochę zepsuł efekt, jasne miejsca są jaśniejsze, ciemne - ciemniejsze :D I tak pokombinowałam w programie, by przywrócić temu barwy, nie chciałam jednak całkiem zedytować skanu, żeby był w miarę prawdziwy.







Pozdrawiam 



11 komentarzy:

  1. Jak już mówiłam - dla mnie rysunek jest cudowny i praktycznie wygląda jak zdjęcie oryginału :D Ah, aż mnie naszło na wspominki, jak rysowałaś kiedyś gorzej niż ja... To były czasy... xD Ale oby do przodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Rysowałam gorzej niż Ty. DUŻO gorzej!
      Opitalasz się ze swoim talentem, ale nic straconego ;3
      Weź czasem coś maźnij, tęsknię za Twoimi szkicami ;/

      Usuń
  2. Witaj.
    Cudownie wyglądają te dłonie. Przeglądałam już Twoją galerię *.* I jestem zauroczona.
    Wgl przeczytałam przed sekundą Twój komentarz u mnie. No i podoba mi się pomysł z tym, że ja wybieram coś dla Ciebie a Ty dla mnie. :)
    Niedługo wyślę Ci zdjęcie, które wybiorę. Ile chcesz czasu na narysowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie mam na głowie zamówienia, więc po ich wykonaniu wzięłabym się za challenge. Może mi się uda w tydzień wyrobić z tamtymi sprawami. Wybierz mi coś, ja znajdę coś dla Ciebie i jak obie będziemy gotowe to się zgramy na publikację :D

      Usuń
  3. Możesz już wpaść do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie, chciałam jeszcze zapytać, w jakim formacie jest ta praca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że normalnie na A4
      Inaczej mi się do skanera nie zmieści :D

      Usuń
  5. Wow! Dziewczyno, jak Ty pięknie rysujesz. Dosłownie reakcją na wejście na tego bloga było "wow". Bardzo podoba mi się ta, jak i inne prace. Obserwuję i mam nadzieję, że znajdę na Twoim blogu wskazówki potrzebne mi do nauki rysowania. Dla mnie..idealnie ^^ Dzięki, że odwiedziłaś mój blog, bo dzięki temu odkryłam Twój mały świat. Pozdrawiam
    ludziesmaotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoją naukę rysowania :D
      Miło mi, że się podoba i obiecuje, że postaram się wstawiać jak najwięcej wskazówek ~

      Usuń